Čo jem pred tréningom?

Zdroj obrázku: http://www.bodiesbytj.com/

Zdroj obrázku: http://www.bodiesbytj.com/

Sama som kedysi predtréningovému jedlu nevenovala veľkú pozornosť. Ale odkedy som ho zaradila, nemám najmenší problém trénovať ráno, počas tréningu mám dostatok energie, sily a moje svaly sú chránené :) Asi ste už počuli, že výživa má významný vplyv na naše výsledky. A má možno aj väčší ako si myslíme. Skúste a porovnajte. Ale nezabúdajte, že každému vyhovuje niečo iné :)

Čo musí obsahovať jedlo pred tréningom?

  1. KOMPLEXNÉ SACHARIDY

Existuje len zopár tém vo fitness priemysle, ktoré by boli viac kontroverzné ako téma sacharidy. Priberá sa z nich? Potrebujem ich vlastne? Ktoré preferovať? Kedy ich jesť? Mohla by som pokračovať s týmito otázkami donekonečna, ale k veci. Ak chcete z tréningu vyťažiť maximum, dajte telu palivo.  Dôležité je zamerať sa na pomalé sacharidy ako napríklad ovsené vločky, kvôli pomalšiemu uvoľňovaniu energie do krvi.

Zdroj obrázku: www.top10homeremedies.com

Zdroj obrázku: www.top10homeremedies.com

2. BIELKOVINY

Pred cvičením sa odporúča zjesť jedlo alebo výživový doplnok z obsahom bielkovín. Bolo dokázané, že bielkoviny pred tréningom pôsobia ako ochrana svalovej hmoty. Je to vďaka anabolickým účinkom aminokyselín s rozvetveným reťazcom (BCAA) obsiahnutých napríklad v srvátkovom proteíne.

Zdroj obrázku: http://proteinpowder.mercola.com/

Zdroj obrázku: http://proteinpowder.mercola.com/

Moje obľúbené predtréningové jedlo sú vločky s proteínom. Vločky iba zalejem horúcou vodou, nechám nabobnať a keď to trošku vychladne pridám proteín. Keďže trénujem ráno, takáto chutná a teplá ovsená kaša ma aj v tomto “nečase”  zahreje, dodá mi dostatok energie a môžem veselo cupitať do fitka :)

Zdroj obrázku: http://educationtopimg.com/

Zdroj obrázku: http://educationtopimg.com/

 

Aké je vaše obľúbené? Inšpirujme sa navzájom!

Zdroj: bodybuilding.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *