Tvarohovo-jablkové pyté

13493392_10208175644527023_949069169_o

 

Ako sa hovorí jednoduchosti je krása, preto sa snažím variť a piecť, čo najjednoduchšie a najrýchlejšie. Kombináciou tvarohu a jabĺčok sa nič nedá pokaziť, tak vyskúšajte, či bude chutiť a dajte mi vedieť :)

  • tvaroh = bielkovina
  • jabĺčko = vitamín C, fosfor, draslík, vláknina

Pokračovať v čítaní

Zhyby na hrazde so širokým úchopom

c8a3bab49f810f69b58925c457ab5151

 

Mnohí tento cvik nemajú radi pre jeho náročnosť. Pravdou však je, že je to základný cvik pre rozvoj chrbta, predovšetkým širokého svalu chrbta, ktorým budujeme tak žiadaný V-tvar, čiže šírku chrbta. Ďalšími zapojenými svalmi sú biceps, triceps, veľký oblý sval a tiež prsné svaly.

Cvik treba cvičiť s minimálnym predsunom dopredu. Pomalým a precíteným ťahom hore sa treba koncentrovať iba na ťah chrbtom. Čím širší úchop, tým viac zapájame hornú časť a čím užší úchop, tým viac sa intenzita prenáša na spodnú časť.

Chce to čas a trpezlivosť. Ja sa snažím zdvihnúť sa aspoň raz bez dopomoci a budem to skúšať dovtedy, kým to nedosiahnem :)

Obrázok zo stránky zhyby.cz

Pokračovať v čítaní